Sunday, May 16, 2010

terima kasih cikgu..

..kerana membenarkan saya tidur dalam kelas selama 5 tahun berturut-turut di STF dan setahun di SEGi. serious. terima kasih sangat. saya doakan cikgu semua kesejahteraan hidup dunia akhirat.



Hadis riwayat Bukhari dan Muslim bermaksud : "Jika kamu akan tidur maka berwudhu'lah bagaikan kamu akan sembahyang, kemudian berbaring atas pinggang kanan dan bacalah do'a ini  dan jadikanlah bacaan do'a itu yang terakhir daripada bacaanmu (perkataanmu)".

sorry saya tak jumpa doa tu. tak bolehlah pulak nak tidur di atas rusuk kanan kan time ni, tak cukup space pulak. lain kali aku akan berusaha lebih gigih untuk tidur di atas rusuk kanan, walau di dalam kelas. hehe.


teehee

ma'asalama

4 comments:

syawani said...

nina, jgn tido dlm kelas!!

qistina said...

Eh hyung I kan special...hehe :D

atika said...

I LIKE your photo !
hahahaha
favouite habit aku kat sekolah :D

♥darina♫ said...

tikapad mmg. slalu tgk dia tido dlm klas tp genius. -.-