Friday, October 23, 2009

oh jodoh

Jodoh Tidak Datang Bergolek
(click to read d article, sangat interesting)
Usahalah.

bak kata mama,
'kalau nak cari husband, pergi masjid'
meaning, carilah lelaki yang suka mengimarahkan masjid
tapi kalau ada yang nampak aku pergi masjid,
bukanlah semata-mata aku nak cari husband ok,
aku ikhlas tau nak cari husband imarahkan masjid tu!
bak kata pepatah pulak,
'sambil menyelam, minum air'
:)

maka berbondong-bondonglah pemuda-pemudi ke masjid-masjid sekitar kota damansara dan bandar kuala terengganu.
cehh. aku tau aku perasan. jangan kutuk.

2 comments:

Firdaus Aziz said...

patut pon setiap kali aku g surau, mu mesti g surau gok

qistina said...

dok ah, kalau kat surau tu, aku cari candidate ntok mu. tapi malangnye semua dah separuh abad. mu nok gok ke separuh abad pon?